Monday, June 25, 2012

私のマンション!

今、日本にいます!

日本に午後八時半だけですが、もうとてもつかれました。アメリカから東京まで五十時間ぐらいかかります。ながいですね。まず、ニュージャージーからトロントまでで行きました。その旅行は一時間半だけでした。たのしくてかんたんでした。しかし、旅行はトロントから東京のなりたくうこうはずいぶんながかったです。でも、ひこうきは大きかったし、いすの後ろにテレビがあったし。そして、二つひこうきはまにあいました、よかった!

それから、KCPグループに会いました。おくれませんでした!KCPは私に待ってくれました。うれしかったです。みんな学生は来てから、なりたくうこうからバスでかさい駅へ行きました。日本のけしきがぜひ見たいですが、ねむすぎました。もうすぐ、寝てしまいました。かさい駅へ一時間かかりました。もしかしたら、日本はあつかったかもしれません。じつは、さむかったです!上着をきたから、だいじょうぶでした。

今、わたしの部屋にいます。日本のアパートの名前は「マンション」です。私のは広くて、きれいですね。それで好きです。ベランダもあります。これはベランダから見えた写真です。きっとすばらしいでしょう。私の部屋も小さいだいどころやトイレがあります。明日から、私がしゅっせきしなかればならない日本語のじゅぎょうがはじまります。

今月、わくわくします!



Right now, I am in Japan!

It's only 8:30 in the afternoon here, but I am already very tired. From America to Tokyo, it takes about fifteen hours. It's very long. First, I went from New Jersey to Toronto. That trip was only one and a half hours. It was fun and easy. However, the trip from Toronto to Tokyo's Narita airport was very long. But, the plane was big, and the seats had TV's on the back. And, both planes were on time, thank goodness!

After that, I met the KCP group. I wasn't late! KCP waited for me. I was extremely happy ^_^. After all the students came, we went from Narita aiport to Kasai station by bus. I wanted to see Japan's scenery, but I was too tired. Soon, I fell asleep. It took about one hour to go to Kasai station. I thought Japan was hot, but actually, it was cold! Because I was wearing a jacket though, I was okay.

Now, I am in my room. Japanese apartments are called "mansions". Mine is spacious and clean. And so, I like it. I also have a veranda. These are the pictures of what can be seen from the balcony. It's certainly awesome. My room also has a small kitchen, a bathroom, among other things. From tomorrow, the Japanese classes I have to attend will start.

This month will be exciting!

No comments:

Post a Comment